dilluns, 9 de gener del 2012

DIARI DE NADAL

 Per nadal volia comprar regals per els meus pares i germanes aixi que vaig anar a la plaça de compres i a la plaça em vaig trobar amb na maria axi que vaig estar una estoneta amb ella.
24/25-12-2011
El cap vespre del 24 el que vaig fer vas ser ...tots vam fer net la casa i preperar la nit de nadal.
vam sopar terrnera  i a la vegada vam mirar sa pel.licula de ice age la navidad.
El meti del 25 ens vam despertar i ens vam trobar regals.
Em va dur:uns llapiços per fer sombres uns cuants, de cuadros de tela, dos llibres den geronimo stilton i un movil samsum chat amb una funda.
 El 28 al mati va venir la meva tia amb es cans en rei i na mini i despres va venir na claudia a jugar.
per reis volia fer tambe regals als pares aixi que amb la meva tia vaig anar de compres.
5/6-1-2012
vaig anar a veure els reis i em vaig trobar amb na claudia,xavier i a na roser.

El que me va dur els reis va ser:uns calçons,tic tac bum,pictureca i un telescopi.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada