dimarts, 10 de gener del 2012

Diari de vacances de Nadal.

24-12-11
Dia 24 era "noche buena" un dia normal però al vespre no.
Al mati en vaig aixecar bastant tard,vaig berenar i de cop
em vaig vestir , perque aviem d'anar a dinar a ca la meua
avia de Ferreries.
Al vespre varen venir a sopar a casa meua:el meu padri,
el meu cosi,els avis de Ferre i s'avi de Ciuta, ens ho vam pas-
sar molt bé i com es tradició varem jugar a la cuca.

25-12-11
Dia 25 era Nadal! Un ndia molt especial,que també vaig anar a
dinar a ca s'avia de Ferre, una hora despres de dinar varem anar a
fer bingos amb el meu padri i el meu cosi de Ciuta que varen venir,
no varem treure res però va ser molt divertit!

31-12-11
Dia 31 era cap d'any! Un dia la cual començam un nou any!
Jo el vaig celebrar amb la meua tia, el meu cosi, el meu conco
,la meua mama, el meu papa i el meu germà.Ens ho vam passar
molt bé! Varem sopar de Xino i despres varem fer el rem
casi m'ofeg!

1-1-13
Dia 1 la jent va a dinar a colca banda
de la seua familia, jo vaig anar a dinar
a ca la tia meua de Ciutadella amb els cosins.
al acabar de dinar varem anar a Ferre a veure
els patjes.Antes de pujar vaig trobar a na Roser
i varem anar a veurels juntes, despres ella va quedar a dormir.

5 -1-13
Dia 5 venen els reis!
Jo al vespre vaig anar a veure els reis
i les carrosses a Ciutadella enguany a estat
molt polit! Despres amb la meua familia vam
anar corrent i sercant caramels desde la plaça
de les palmeres fins al born, va ser cruixit però
molt divertit! Desp`res vaig anar a cercar els regals
a ca la tia meua, a ca el meu papa i a ca s'avia de Ferre.
Dia 6 vaig anar a cercar els regal a ca meua i a ca s'avi de
Ciutadella, la veritat que enguany m'an d uit moltes coses.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada