dilluns, 9 de gener del 2012

les vacances de nadal

Aquest nadal mho he passat molt be.Han vingut molts  familiars que no veig normalment per que viuen a Barcelona.I e menjat esmorzars especials com:UNA XOCOLATA CALENTA AMB NATA!!!I gracies a que ha vingut la tia Olga ara tinc un gatet a casa(o com vosaltres li dieu ,un "moix"),es diu Pixi i es de color blanc i negre.El  dia 24 de desembre,a la nit,vem fer el caga-tio i m'ho vaig passar molt be,em va cagar la Wii!!!
El dia 5 de gener vaig estar molt,molt,molt nerviosa,segur que ja sabeu perque,VENEN ELS REIS MAGS!!!
Just quan vem comencar a sopar van picar a la porta,jo vaig saltar de la cadira i vaig pujar i baixar per l'escala(encara no se perque)la meva avia va obrir la porta i...EREN ELS PATGES,I CARREGATS DE REGALS!!!em van portar un cap per pentina,un estudi per pentinar,una caixa amb coses per cosir etc...
El dia 6,vem dinar un pollastre bonissim,i de postre,per suposat,el tortell de reis,a mi em va tocar el rei,i a la tieta Isa,com sempre,la faba.Pero hi ha agut un misteri,vem comprar dos tortells es a dir que hi han d'aver dos reis i dos fabes ,peró,al tortell de nata n'hi faltava una de faba!Ja está aixó es tot el que he fet aquestes vacances.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada