dilluns, 9 de gener del 2012

toni alles

23-12-11


Avui cuan me xicat e anat a informatica i quan e cabat a les 11i mitja e anat a jugar a tenis amb en Pau ,en pera i en marc.Mus u amm pasat molt be.Despres de dinae fet mols deures.


24-12-11

quan em vaig xicarvaig anar a sercar esclatasangs.Despre vaig anar a dinar a ca sa avia.Despresdespres vaig sopar a loar i despuesvaig anar a dormir a les 12i mitga


25-12-11


Avui es nadal!!!!!!!!vam anar a donar bon nadal a totom I despres vam a nar a dinar ca sa tia i despues a jugar a bingo.Despres vam anar a veure tots els betlems amb en Pera i en Pau i vam sopar a loar.

26-12-11

Avui e anat a sercar esclatasangs.Despres e dinat de canalons .Despres e anat a jugar a futbol a sa plasa i despres e anat a dormir.
27-12-11
Quan me vaig xicar vaig dur el meu germa a winsurf i despres vaig dinar. Despres vaig banar al meu ort amb monpare .Despres van venir els dos cosins i me van venir a veurecom sonavem tambor.Despres vam dormir els cosins i jo.
28-12-11
Quan em vaig xicar vaig jugar a s escalestric amb els cosins despres vaig dinar .Despres vaig anar a jugar a tenis amb en Pera i en David  ..Despres vaig anar a fer una volta amb en marci en toni gonyalons i nvam jogar a fotbol.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada