dilluns, 9 de gener del 2012

vacances de Nadal

Aquestes vacances he fet:
El dia de Nadal vaig anar a dinar a ca s'avia amb tots els cosins,tambe vam dir la poesia i s'avia ens va donar euros.Al capvespre a ca nostre vam trobar regals!!!!
En sol dema va venir na Maria a jugar i n'Àngel a fer deures.
Al seguent dia vaig anar al dentista.Tambe va venir n'Àngel a dinar i ens o vam passar pipa!!!!!!!!!!!!!!!!
Dia 30 tots els cosins vam anar a fernos una foto i...Vam quedar guapisims!!!!!!!!
Avui ens em xicat i era cap dany!!!!!!!!!!Tambe vam anar a fer una foto amb els altres cosins.Vam anar a dinar a ca s'avia i vam trobar regals!!!!!!!!!I quan va arribar el vespre van venir l'avi,s'avia i n'Àngel a sopar.
Avui ens em xicat i es el dia del patge!!!!!!!A la entrada hi havia regals!!!!!!!!Mes tard em anat a dinar a ca s'avia i el cap duna bona estona em anat a donar la carta als patges.
Avui he anat a veura jugar a na Mercè a basquet i despres vam anar a ca s'avia.
en sol dema vam enar a veure entrenar n'Àngel.
AVUI ES EL DIA DELS REIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ens an duit molts regals!!!!!!!!!!!!!!!!!I man encantat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



LLÚCIA

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada