dilluns, 9 de gener del 2012

TONI GONYALONS *********///7

 25-12-11 AVUI me e aixecat molt de mati a les 4.00 per que volia veure els regals del Pare nuel pero era molat de mati i mo mare ma a dit  que no me aixeques tant de mati per aixo me e tengut que tornar al llit a dormir fins les 8.00.i DESPRES QUAN EREN LES VUIT me e xicat i e vist tots els regals eren les coses que yo volia i me e posat molt content  26-12-11avui e anat a fer una excursio e tengut que caminar molt pero no me e cansat gaire pero la meva germana si si que se a cansat molt.despres cuant tornavem vam veure un filat de torts pero lo que vaig trobar raro es que l'home no i era ......ETC 27-12-11.Avui tenia futbol=entreno pero no nem fet per que plovia aixines que per el mati no vaig fer res.Despres per el capvespre vaig anar a pista de aventures i vaig trobar en marc f en xavier i colcuns a migs de alla yo i la meva germana mos o vam pasar molt be!!!!!!28-12-11Avui domes e surtit el capvespre e anat a fer una volta per ferreries emb en toni alles i en marc febrer em anat a alguns parks carrers places etc.....29-12-11Avui en marc torrent me a vingut a sercar per anar el parc-capvespre-i mentre mo nanavem a vingut na alejjandro de derere i me a dit que tambe me avia vingut a sercar i que no i era i mo mare li a dit que aviem anat al park i despres mus amb trobat tots junts i em fet una estona al park i despres els dos an vingut a jugar una estona a ca meva i am jugat a moltes coses.31-12-11 He anat a jugar una estona a ca na alejandro a la x-box nova que tenia a pro 2012 i una vegada el vaig guañar 3-0.despres a les 12 de la nit me vaig menjar els 12 grams de rem.



                                               
                                                                                                               

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada