dilluns, 9 de gener del 2012

DIARI DE LES VACANCES DE NADAL

-El dia del cuc, van venir els concos i ties amb l'àvia a sopar.
-El dia de Nadal, vam anar tota la família a casa de l'àvia a dinar. 
-El dia de st.Esteve,Nadalet,vam tornar tota la família a dinar a casa de l'àvia.
-Dia 27, jo,la mama, en Sergi i na Núria(sa cosina petita), vam anar a dinar a casa de l'àvia una altre vegada.
-En sol demà, el matí vaig anar a la plaça Espanya, vaig trobar na Júlia i en Carlos i després enCarlos va venir a dinar, vaig anar a sopar a casa den Carlos mentre els meus pares eren a Ciutadella a comprar.
-El dia següent, dia 29, vaig anar a patinar al parc de st.Francesc d'Assis, després vaig anar a fer ses fotos des D.N.I a Ciutadella, com el meu pare feia festa, vam anar a la pista d'Aventures de Mercadal.Vam fer coques salades!!!
Com dia trenta vaig fer la vessa no ho escriuré
i a dia 31 passaré a fer.
-Així que dia 31 vaig anar a fer les campanades a casa den Carlos i vaig quedar a dormir.
-En sol demà, dia 1, ja era el 2012!!! Vaig berenar a les13:00!!! El cap vespre a les19:30 vaig anar a esperar els patges.
I dia 5 de gener per la fi van arribar els regals!!!

ALBA COLL FEBRER


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada