dimarts, 10 de gener del 2012

Diari de les vacances de Nadal.

   25-12-2011
Avui,al mati,jo i la meva familia ham anat al bar de la meva padrina,alla ens ham reunit amb les ties els, concus i els cosins,pero tambe ens ham felicitat i ham fet unes quantes tapes.
Despres jo i la meva familia ham anat a dinar a casa de la meva avia,la meva avia ha fet sopa de la reina i ham xalat molt!,despres ham anat a casa del meu cosi i alla hi havia la meva tia el meu concu...Despres ham anat a Rok's a jogar a Bingo,i per acabar ham anat a veure els Batlems.

31-12-2011
A vui es el darrer dia de l'any 2011 i al vespre jo,la meva familia,les ties...Ham anat a sopar al bar de la meva padrina,ham xalat molt!!!Perque ham fet les campanades tots junts i despres ens han donat les boses d'antifasos,d'els gorros...I ham fet molt de xou!!!

1-1-2012
Avui,tota la meva familia ha vingut a dinar a casa meva ,i ham xalat molt!!!
Despres a les 7:30h han vingut els patges i jo i els meus cosins,ham anat a entregar-li la carta,i despres jo,el meu pare,la meva mare i el meu germa ham anat a sopar amb els amics que son en Carlos,les dues Claudias i na Gibet.

5-1-2012
Avui,a les 7:30h han vingut els Reis Mags d'Orient per fer feliços a tota la gent.Despres de llegir el seu missatge,tots els patges han devallat de l'ajuntament per repartir els regals.Els patges al primer lloc avont han duit els regals,ha estat a casa de la meva avia,i jo i els meus cosins estavem desesperats per obrir el paquet.Al final m'han duit moltes coses,un conill,una wii,atrapa un millon...I ara em pas totes les vacances jogant amb aço.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada