dilluns, 9 de gener del 2012

Marc

 23-12-2011
Vaig despertar amb sa cama dreta vaig berenar d'enseimada amb xocolata vaig dinar de macarrons amb molt molt de foramtge despres vaig telefonar a en Xavier perque antes en Xavier avia telefonat antes a sa mama i per aixo l'avia telefonat.
24-12-2011
Avui he estat totes mati mirant sa tele fins que per les 10:00 a 11:00 a vingut la meva cosina i am anat a ca seva i el seu pare a tirat un patardu i la seva germana a fet un crit increible ,per la nit am tirat patardus i quan jo en volia tirar un no podia perque pasava la policia.
2-1-2012
Avui me anat a dormir a les 22:05.Avui he vist la pel·licula Phineas i Ferb atraves de la 2na dimensio.Per dinar hi ha hamburgeses amb patates frites.Per el capvespre vaig anar a jugar a ca en Toni Gonyalons.  

1 comentari: