dilluns, 9 de gener del 2012

vecances de NADAL BIEN!!!!!!!!!!!!

El dia del cuc na Llúcia de 5é va venir a fer uns pastissos per es cuc amb els amics.
En sol demà vaig anar a dinar a ca s'àvia i em jugat a atrapa un millón que es lo que m'ha duit e s pare noel.Despres vaig anar a veure una cossina i despres vaig anar a sopar amb la familia a ca l'altra s'àvia. Tamé vaig dir la poesia i em van donar molts d'euros!!!!!!!!!
En sol demà vaig telefonar a n'en Carlos per avam si volia jugar a atrapa un millón i quan ja vam acabar, ell em  va convidar a dinar a ca seva i vam jugar moltissi!!!!!
En sol demà vaig anar a fer una volta amb els meus pares amb cotxe.I despres vaig anar a dinar a ca la meva savia!
En sol demà vaig anar a ciutadella amb totes les cossines i vam anar a una exposició de tot tipus d'olor.
Aquest matí he anat a dinar a jaime masacaró amb els meus pares i un amic.Per el capvespre he anat a ca la meva s'àvia i m'he conectat amb la meva tia que esta a Nueva York.
Aquest matí na Gemma B. i jo em anat amb la velo i em anat a nel club ipic i despres na gemma b. a vingut a jugar a ca meva.
Per el matí vaig anar a la plaça  i vaig veure n'Ariadna, n'Albert.....etc.
Aquest matí he anat a dinar a ca la meva s'àvia i antes de dinar vam a nar a fer una volta, per el capvesprevam a nar a  veure els patges i vam anar amb els amics a la plaça i agafavem xinxetes i intentavem explotar uns globus.
Per el matí vaig anar a veura la meva cossina que estava malalta.
I per el capvespre he anat a fer una volta amb na Mariona.
Aquest matí he anat a fer una volta a la platja amb els meus pares a i en Carlos i vam jugar a futbol i a volei, va ser molt guai!!!!!!!!!!!!
FI!!!!!!!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada